بهانه زندگی من و باباش

بهانه زندگی من و باباش

روزهایی در انتظار بهانه زندگیم که سپری می شوند
بهانه زندگی من و باباش

بهانه زندگی من و باباش

روزهایی در انتظار بهانه زندگیم که سپری می شوند

هفته 31 بارداری

سلام بالاخره تصمیم گرفتم یه سروسامانی به این وبلاگ بدهم  

 

از اول تمام پستهارو عوض کردم خیلی تندتند نوشتم  بعدسر فرصت میام و کاملتر مینویسم  

 

امروز اول مردادبود باورم نمیشه 4ماه از سال گذشته ولی خدا کنه این یک ماه ونیم باقیمانده هم زود بگذره  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
wikinini یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:23 ب.ظ http://wikinini.com

سایت ویکی نی نی برای مادران باردار این سایت تخصوصی در باره بارداری کودک و نوزاد شما
www.wikinini.com

کارشناس مامایی پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:28 ب.ظ

پاسخ به سوالات زنان و مامایی

zanan365@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد