بهانه زندگی من و باباش

بهانه زندگی من و باباش

روزهایی در انتظار بهانه زندگیم که سپری می شوند
بهانه زندگی من و باباش

بهانه زندگی من و باباش

روزهایی در انتظار بهانه زندگیم که سپری می شوند

هفته 14

سلام دوستان عزیزم سال نومبارک  

 

امیدوارم امسال سال خوبی برای همه  باشه و همه اونهایی که درانتظار نی نی ها کوچولووشیرینشون هستند به ارزشون برسند  

امروز 14 هفته ونیم از بوجوداومدن نی نی میگذره هنوز تکونهارو احساس نمیکنمولی کاملا به اوضاع مسلطم وحواسم جمعه دیدم که بعضی هااولین تکون روتواین هفته احساس کردند دوست دارم هرچه زودتر احساسش کنم  

الان این شکلی هستی و دست و پاهای کوچولوش داره رشدمیکنه  

                                قربونش برم

 

    

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد