بهانه زندگی من و باباش

بهانه زندگی من و باباش

روزهایی در انتظار بهانه زندگیم که سپری می شوند
بهانه زندگی من و باباش

بهانه زندگی من و باباش

روزهایی در انتظار بهانه زندگیم که سپری می شوند

دلم گرفته خدایا

سلام دوست عزیز ممنون که به وبلاگ من اومدی 

 دوست داشتی بیا ادامه مطلب دلم خیلی گرفته این روزها تو موقعیت بد مالی هستیم  

چند روز دیگه تولد دخترمه چقدر انتظارش رومیکشه و لی نمیتونم تولد بگیرم  کل تولدش شاید صدهزار تومان هم نشه ولی کل موجودی حسابم ده هزار تومانه 

نمیدونم چکار کنم خسته شدم از بی پولی  تا یکماه دیگه کارمون درست نمیشه شغل ازاد بدیش همینه  حقوق نداری که دلت خوش باشه 

خدا یا خودت دل این بچه سه ساله رو نشکن 

خدایا بزرگیتو نشونم بده چی میشه یک بار اسمم یک جا دربیاد بگه ده هزار برنده شدم 

اخه چرا هیچ کجا شانس ندارم 

امروز توفکر بودم برم تمام حساب های قرض الحسنه رو ببندم همه اشون روی هم دویست هزار میشه  توهرکدوم ده تا بیست هزار گذاشتم بری قرعه کشی ولی کو شانس حتی 5 هزارتومان   

خدایا خودت که شاهدی داریم چی میکشیم  فقط توفکر دل دخترم هستم هر روز میگه کی تولدمه 

اشک نمیذاره بنویسم بعدا میام 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد